måndag 12 januari 2009

Så skulle Dolly tillbaka till Säve



Jag vill böja med att tacka både CarCar och systar för hjälpen med Dolly och att jag kunde sitta på min kammare med ny opererad fot och följa Dolly, från sutten på till prefixet inriden.


Jag får inte heller glömma mamma, i familjen, som ställ upp vid grepen, tack så mycket för all hjälp och för att ni bloggat åt Dolly.



På programmet innan vi skulle hämta Dolly stod löshoppning, hoppa det tycker hon är kul de såg man. Detta är andra gången hon överhuvudtaget är löshoppad, hel fantastisk liten häst detta.




-Du försök inte filma mig, jag vill gosa nu.







Lite mörkt var det i ridhuset, hoppas ni har överseende med bildkvalitéen




Att lasta och gå in i transporten gjorde hon som om hon var väldigt resvan, rakt på ändå var detta bara andra gången hon lastades.

Sen att hon är lungn och älskar människor, det gör henne bara mer charmig.





Och till slut en bild på svansen med den underbara ålen, rödblackskäck det var färgen.

Inga kommentarer: