lördag 20 december 2008

Uppladdningen!

Imorgon är den stora dagen och vi satsade på att vila oss i form. Eller jag har sprungit runt i affärer hela dagen för att hetsköpa de sista julklapparna (blev ändå inte färdig) under tiden som Dolly gick i sin hage och åt mat. Men jag tror att det kommer gå galant. Filmkameran ska följa med imorgon så det blir filmbevis! Om inte jag skämmer ut mig totalt, det är risken. Dolly har dock fått visa upp sig idag för några små tjejer, de tyckte att hon var helt underbar och nu står inte häst högst upp på årets önskelista utan det står Dolly. Två kommentarer från barnen var: "mamma, jag behöver inte en endaste julklapp om jag får Dolly" och "om jag inte vill ha något Nintendo DS så kan jag väl få Dolly istället?". Hon charmar allt som kommer i hennes väg, stora som små. Hon är söt!

Inga kommentarer: